2011. június 23., csütörtök

A találkozás.

Pénteken az évzáróm után először ment ki az egész család a Keletire,persze Mia is.:))
Nem is tudom hol kezdjem.Na szóval az utat jól bírta,nem nyöszörgött semmi baj sem volt vele.Megérkeztünk és egyből elkezdett szaglászni,de egyszer csak megjelent Cirmi,tesóm macskája és mondanom sem kell,hogy van négy kiscicája is..Persze ekkor már nem volt pórázon a kutya,mert apa mondta,hogy nyugodtan vegyem le róla semmi baj sem lesz,nem jön a macska..hiába mondtam,hogy úgyis jönni fog.A macska nagyon hirtelen jött,ráadásul nem is láttam mert a hátam mögött jött,és ugye a ház sarkánál befordult...Én a szalonnasütőnél álltam Mia pedig a pad után,szóval köztünk volt a pad.Cirmi nekiugrott a kutyának,aki egyből hanyat vágta magát és elkezdett nyüszíteni.Hozzám közelebb volt Cirmi így megfogtam és hátrébb "dobtam",hogy így is időt nyerjek,hogy hamarabb oda tudjak menni Miához és felvenni őt.Természetesen kikarmolt rendesen,még a hüvelyk ujjamon a körmöt is feltépte.Miát felkaptam az ölembe és Cirmit megpróbáltam elzavarni,nem sok sikerrel...=// Miának semmi baja nem lett Hál'Istennek,csak megijedt ahogy én is...Szóval azt gondoltam,hogy marha jól kezdődik a nyaralós időszak..:S

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése