2011. június 23., csütörtök

Jó nap.

A szombati nap jobban kezdődött,mint vártam.Régen mikor kicsik voltunk testvéremmel,akkor kaptunk egy ilyen kukacot vagy mit,ami szinte ugyan olyan,mint amit az Agilityben használnak,kukac alagút.Azt elővettem kinyitottam és Miának mondtam,hogy menjen bele nyugodtan.Kicsit félt az elején,de amikor begurítottam a labdáját akkor bement érte,de nem ment végig rajta,csak a labdáig ment megfogta és visszaszaladt a drága.:D:D
Erre én-mondván,hogy rá kell vezetni a kutyákat a trükkökre-bebújtam és elkezdtem kúszni benne,és Mia jött is utánam.Utána már gond nélkül végigszaladt rajta,és élvezte is.♥♥*-* Olyan aranyos volt.
Aztán jött Cirmi,és mikor Mia meglátta akkor egyből elkezdett morogni és ugatni(pórázon volt) és ment felé,így Cirmi úgy döntött,hogy inkább odébb áll és kiment a kertből.Mia a kerítésen keresztül is ugatta.Szinte alig volt köztük egy méter,de Hál'Istennek a kerítés közöttük volt,na meg persze én is ott voltam pórázzal a kezemben.;))
Késő délután mikor már nem volt olyan meleg akkor elengedtem és nagyon jót játszottunk,fogócskáztunk,kergetőztünk.Szóval nagyon jól érezte magát a kis dilis.♥*-*

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése