2011. június 16., csütörtök

Édes kettesben.

A keddi nap folyamán egyedül voltam Miával,egész nap.Hát tényleg elég fárasztó dolog a kutyatartás,főleg ha bent van a lakásban,de higgye el mindenki megéri.;)) Délben mikor elkezdtem sült krumplit sütni akkor pont felhívott Zsófi,hogy nem gond-e ha beugranak Mollyval,mert a kutyának nagyon melege van és szomjas.Mondtam neki,hogy nem gond,persze jöjjenek csak nyugodtan.Mia nagyon örült Mollynak és én is Zsófinak.Feljött Zsófi,mert szomjas is volt Ő is,és kérte hogy fogjam meg Mollyt.Megfogtam,de hát nem bírtam megtartani,rohant Zsófi után.(Nem azért nem tudtam megtartani,mert gyenge vagyok,csak hirtelen ért a dolog.) Szóval Molly meg Zsófi is az előszobában kötött ki.De sajnos mentek is,mert várták őket otthon meg fáradtak is voltak kutyasulis bemutató után.:))

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése