2011. június 26., vasárnap

Kiscicák.

Ma reggel hatkor elmentünk sétálni és hazafelé az egyik háznál megláttam Cirmi négy kiscicáját,és Miának mutattam,de nem vette észre - és Ő a vadászkutya..:D:D - így felemeltem és ekkor már észre vette őket.Körülbelül 3 percig nézte a kicsiket,és az egyik cica megunta,hogy nézik így leugrott a lépcsőnél és elment.Utána ment egy másik is,és úgy döntöttem,hogy inkább menjünk tovább,ne idegesítsük fel őket.:))
Aztán mikor hazamentünk Cirmi ott volt és várta a kaját,így Miát bevittem,és anya vigyázott rá addig,én meg kimentem és adtam a macskának enni.Miával kint játszottunk mikor láttam,hogy Cirmi és az egyik csíkos-szürke cica ott van a tálnál és esznek.Mia is kiszúrta most őket valahogy - csoda történt.:)) - odaszaladt,majd ugatott  és morgott.Mire odament a kerítéshez,és kiszúrta őket addigra már úgyis mentek a cicák,így lemaradt róluk.Mia máskor hamarabb vedd észre őket.;))


Pillangót nézz.♥♥:))


Cicákat nézi,csak már nem látja őket.:D

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése