2011. június 26., vasárnap

Fürdés.*-*

Pénteken megint kimentünk a Keletire,és nagyon jó idő volt nem fújt a szél sem,így eldöntöttem,hogy én is fürdök/úszok egyet.Miát levittem a stégre és belementem addig anya fogta a lépcsőnél én meg hívtam meg apa is,és belejött a lépcsőn a vízbe és úszott egy olyan kb. 3 métert és utána inkább visszafordult,olyan cuki volt.♥♥*-* Aztán még egyszer belement a vízbe de az sokkal rövidebb volt.Nem baj én ennek is örültem,mert azt hittem,hogy semmiképp sem jön bele a vízbe,de hívtam és nyüszített ugatott aztán csak belejött.Nagyon aranyos volt,azt hittem megzabálom.:))*-* Utána egy nagyn jót játszottunk később,aztán szalonnát sütöttünk,de én persze virslit csináltam magamnak meg persze Miának is.Szóval finom vacsorája volt.Aztán még elmentünk sétálni,megint fogócskáztunk egyet és utána lefeküdt aludni,és úgy aludt mint a bunda,de sajnos csak hajnali négyig..=//:D:D

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése