2011. június 16., csütörtök

"Nagy" izgalmak.

Vasárnap ebéd után telefonáltak Nagymamámék,hogy eljönnének felköszönteni a nővéremet születésnapja alkalmából.Ezzel nem is lenne gond,de ők nem nagyon díjazzák az állatokat,pláne nem a lakásba egy kutyát...A szüleim azt mondták,hogy most ne veszekedjünk ezen velük,majd Nagymamám születésnapja után ráérünk megmondani,hogy addig ne legyen semmi gond..Én szívem szerint már amikor hazahoztam április 16-án akkor mondtam volna nekik,ugyanis akkor még nagyon kicsi volt,és a kiskutyákat mindenki jobban fogadja.:)) Na de mindegy.Megjöttek akkor a kutyával kimentem az erkélyre,és nem elkezdett ugatni? Na vajon mi lehetett a baja? Persze,hogy az volt a baja,hogy nem engedtem neki,hogy elkapja a kezemet és rágja..Szóval voltak izgalmak vasárnap.:))

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése