2011. július 3., vasárnap

Egyedül.

Tegnap először volt egyedül itthon Mia,mivel mi elmentünk egy étterembe,mert Nagymamám születésnapját ünnepeltük meg.Na de kezdjük a reggelnél.Tíz órakor elmentem Miával sétálni és majdnem két óra hosszát sétáltunk,mikor anya hívott,hogy menjek mert hamarabb kell menni az étterembe.Na hazajöttünk Miával gyorsan mindent elpakoltunk,amit szétrághatott volna,és amit elérhetett volna.Én nyugodt voltam mikor eljöttünk,mert tudtam,hogy nem fog semmit sem szétrágni és hát igazam is lett.:)) Mikor apa hazahozott,akkor Mia nagyon boldog volt,még ennyire sosem örült nekem.:D..Folyamatosan nyöszögött szó szerint bele akart ugrani az ölembe.*-*:)) Levittem az udvarra mondván lehet dolga van,de nem volt dolga.Semmit nem tett tönkre csak bepisilt egy helyen a szobámba,de ez végül is szerintem nem nagy katasztrófa.Csak azzal volt bajom,hogy lelökte a kanapéról a párnát és az beleesett a pisijébe..:D De azt is be a mosógépbe és kész.Szóval nagyon boldog voltam,hogy nem tett semmi kárt a lakásban.:))♥♥*-*
Délután mikor már anyáék is hazajöttek akkor kint játszottam vele egy jót az udvaron,csak hát nem volt valami jó idő így rövidre fogtam a játékot.=//

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése