2011. július 18., hétfő

Délutáni séták.

Tegnap reggel elmentem Pestre az unokatesómékhoz,mivel tesóm nem ment pedig úgy volt Ő megy,de mivel nem ment Ő maradt itthon a kutyával.Délután 4 körül értünk haza,és Mia nem bírt magával mert aludt majdnem egész nap,így elvittem sétálni.Hazaértünk aludt 10 percet,aztán felkelt így kimentem vele az udvarra,aztán hívott Zsófi,hogy itthon vagyok-e és nincs e kedvem elmenni sétálni velük,mondtam hogy de van,szóval elmentünk sétálni.:)) Nagyon jó volt,és Miát ugye elengedtem,hogy had szaglásszon meg Mollyval futkározzon,és amikor indultunk vissza felé akkor Molly megint elkezdett szaglászni Csuti meg lement a patakhoz.Mia Molly után ment szaglászni,és szóltam neki,hogy "Mia,gyere!" de nem jött szóval megismételtem még egyszer,akkor rám nézett és elkezdtem futni az ellenkező irányba,de természetesen mondtam a varázsszót,hogy "Gyere!" és utánam szaladt,odajött én meg adtam neki egy jutalomfalatot,amit Zsófi adott,mivel én nem vittem(elfelejtettem).*-* Szóval nem volt semmi gond,ügyes kislány volt.♥♥*-*
Sárika csinálta a képet.*-*

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése