2011. július 3., vasárnap

Egy kis testedzés.

Ma elmentünk sétálni délben is egy szűk óra hosszára.Mikor már jöttünk haza felé akkor kitértünk Golyó felé,aki egy kis fekete terrier.Megszimatolták egymást,aztán pont menni akartam már Miával,amikor a szemben lévő háznál elkezdett ugatni a kutya,amivel nem is lenne baj,csak erre golyó is visszaugatott így Mia megijedt,és nem is tudom nem fogtam erősen a pórázt és elszaladt Mia.:SS De szerencsére ez az utca merőleges a mi utcánkra így Mia a sarkon bekanyarodott.Én persze utána futottam,de amikor a sarkon én is befordultam megálltam és mondtam neki,hogy: "Mia gyere ide! Gyere!" és Hál'Istennek megállt és elkezdett felém jönni,aztán szaglászta a földet,én meg persze egyből megfogtam a pórázt.Szóval szerencsére semmi sem történt.:)) Tudom,hogy béna voltam,de most már tudom,hogy ennél csak még jobban résen kell lennem,mikor sétálunk.Mikor hazaértünk még akkor is remegett a kezem.Nagyon megijedtem hirtelen,de tudtam hogy nyugodtnak kell maradnom és pozitív dolgokat,gondolkodást kell sugároznom,hogy Mia is megnyugodjon.Hazajöttünk és Ő egyből beszaladt a szobánkba és lefeküdt aludni.Olyan aranyos volt.*-*


Késő délután is elmentünk sétálni.Akkor találkozott Mia egy öreg Foxterrierrel is,és persze a váratlan kutyákkal is.Amelyik utcában Golyó lakik,abban az utcában van egy ház a végén,és ott két barna kutya van,akiket a gazdájuk kienged,mert hogy állítólag nem tud mit enni adni nekik,és egyenek amit találnak az utcán...Ezt onnan tudom,hogy egyik nap mikor sétáltunk találkoztunk egy kutyussal,akinek a gazdája mondta,hogy Ő már volt a nőnél és mondta,hogy ne engedje ki őket,de az mondta neki,hogy azért engedi ki őket mert nem tud enni adni nekik...Szóval továbbra is kiengedi őket.Nem bántanának szerintem,de nem kockáztatok.Ezért Miával tehettünk egy nagy kört.Nem baj legalább edzett egy kicsit meg én is.;)) Hazaértünk és ezután is aludt egy jó nagyot,és most is alszik,persze teli pocival.:))*-*


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése