2011. július 16., szombat

Az eltelt egy hét történései.

Huu hát nagyon régen írtam már,ez csak azért van mert elég elfoglalt voltam mostanában.Történt egy-két dolog de nem sok.Először is Miának megvan két kihullott foga.Az egyiket az udvaron találtam meg,de úgy,hogy Mia találta és meg akarta enni de én észrevettem így elvettem tőle és elraktam,a másik fogat pedig egyik reggel mikor játszottam vele felugrott az ágyamra,és akkor kiesett neki.:))
Múlthéten elmentünk Zsófiékkal sétálni.Itt volt az egyik barátnője Anna,aki nagyon szimpatikus és kedves,és neki is van egy Mollya,csak ő éppen ellenkezője Zsófi Mollyának.,mivel hogy Westi.:D
Na szóval velük voltunk sétálni meg másik Zsófival és Mayával.Volt egy Ír szetter is,és ők is csatlakoztak.Mikor hazaértünk akkor Mia nem volt annyira elfáradva mint gondoltam,de azért csak lefeküdt aludni.:))

Azóta sokat játszottam vele,és tanítottam is több-kevesebb sikerrel.Na jó nem,nagyon aranyosan tanulta a dolgokat.Igazából csak a "Hozd vissza!" parancsot gyakoroltuk még jobban.Elég vicces volt mert volt,hogy szépen visszahozta a botot/játékát de volt,hogy utánaszaladt bevette a szájába,aztán visszarakta a földre és sprintelt vissza hozzám.:D Természetesen ilyenkor nem kapott jutalomfalaltot,és mikor már 2 perce ott ült előttem és nézte,hogy most miért nem kap jutalmat,akkor mondtam neki,hogy "Hozd vissza!" és elszaladt a botért és visszahozta.*-* Majd ma is szeretnék vele gyakorolni késő délután/este.Remélem most is olyan ügyes lesz mint tegnap.:))





Nézi a repülő madarakat.*-*

Mia : "Hol a cica?":))


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése