2013. március 17., vasárnap

Hosszú hétvége.

Ugye ez a hétvége alapból 3 napos volt,de nekem 4,mert beteg voltam/vagyok,de semmi komoly nincs,szerencsére.Szóval igazából az első két nap,csütörtökön és pénteken,nem tudtunk túl sok mindent csinálni Miával,mert nagyon rossz idő volt.Mondjuk kimentünk kicsit labdázni de nem sokáig,mert hideg volt.
Aztán szombaton javult egy kicsit.Akkor tudtunk sétálni is menni habár rövid időre,mert anya nem szívesen engedett.:SS De mikor este mentünk sétálni,akkor hazafelé találkoztunk egy kan Golden Retriver-rel.Azt hittem van gazdája,mert pont akkor jött egy nő is,de hamar kiderült,hogy nem a gazdája.Nem is volt a kutyán nyakörv meg semmi.Hazáig követett minket.Amúgy nagyon barátságos volt és aranyos.Behoztam Miát és visszamentem hozzá és újból bejöttem,de aztán megint ki,mert eszembe jutott egy ház,ahol van egy Golden,de sajnos nem oda való volt.Akik sétáltatták akkor a kutyájukat azokat megkérdeztem,hogy tudnak-e róla valamit,de sajnos nem.Viszont ma már nem láttam,úgyhogy remélem,hogy hazament és semmi baja sincs.
Ma pedig elmentünk Mollyval és Zsófival sétálni a Köntösgátra délután.Mia tök normálisan jött,de amikor a Vág utcán mentünk akkor a járda közepén ült egy macska,aki nem volt hajlandó arrébb menni csak akkor amikor már 2 méterre voltunk tőle és mondtam neki kétszer,hogy sicc.Elég bátor volt.:DD Mia érdeklődött,hogy hova ment,de nem látta.Ezután csatlakozott hozzánk Zsófi meg Molly,így együtt mentünk a Vág felétől kb.Ekkor már húzott Mia meg ment volna előre,mert ugye neki kell elöl menni,meg mindent meg kell szagolni.Mikor a Köntösgátra értünk elengedtük őket és tök ügyesek voltak.*-* Kicsit később mikor már beljebb mentünk elővettem a teniszlabdát - ami mindkét kutya mániája - és dobáltam nekik,Zsófi meg fényképezett.Már kb 5 perce dobáltam és nem volt semmi gond addig,de egyszer csak elkezdtek morogni meg kicsit összekaptak.Gondolom Molly el szerette volna vinni a labdát de Mia nem hagyta vagy fordítva.A lényeg,hogy semelyikőjük sem hagyta magát.Kicsit összebalhéztak,de semmi komoly.Mondhatnám azt is,hogy csak egy kis kutyabaj volt.;DD Elraktuk a labdát és inkább csak sétáltunk tovább befelé.Mia egyszer csak meggondolt magát és elindult befelé.Szóltam neki nem tudom hányszor de rám se figyelt.Zsófi is szólt neki de semmi.

Teljesen befutott a Tóci patakhoz és nem jött csak ott bámult és szaglászott.Molly észrevette és egyből utána rohant.Neki is ordítottunk vagyis Zsófi,de ő sem volt hajlandó jönni.Aztán látjuk,hogy Molly leszalad a pataknál és a másik oldalt van.Természetesen Miának is mennie kellett utána.Aztán hívtuk őket és csodák csodájára Mia visszasprintelt aztán Molly is.A túloldalt vasúti sín van + madarak voltak odaát,akiket megkergettek.Zsófi lefektette Mollyt és elsétált megnézni,hogy mi van ott és kiderült,hogy pont ott van a híd,szóval azon sprinteltek át.Marha jó.Soha nem mentek még ilyen messzire el.Úgy tűnik egymásra rossz hatással vannak és felbátorítják egymást,de csak a hülyeségre... Aztán elindultunk visszafelé.Mia pórázon jött egy darabig,de aztán elengedtem és előttünk madarak voltak a nagy víznél(nem tó,hanem az esővíz meg a hó összegyűlt,így egy nagyobb helyen víz állt),ami be volt fagyva.Persze Mia azon keresztül futott át mint a hülye,mi meg ott röhögtünk rajta,hogy még csak a jég se szakadt be alatta. Mondjuk visszafelé már igen.:DD Összességében jó séta volt(♥♥),csak azt az elfutós dolgot nem csíptük annyira...
Mia tök fáradt és alszik,mint a bunda,de azért a kajáját követelte.;DD
A nagy vadász.;DD♥♥
"Repülööök."♥♥
Két ökör a labdáért bármit megtesz.♥♥

2 megjegyzés:

  1. Bocsi azt az összekapást. :/ De amúgy tényleg jó séta volt!♥ Majd ismételhetünk. ;DD

    VálaszTörlés
  2. Semmi gond.Nem lett semmi komolya baj belőle.Megesik az ilyen a legjobb barátnők között is.:SS:)))
    Igen!;DD♥♥

    VálaszTörlés