2013. március 12., kedd

Enyhe szívroham.

Ma elmentünk egy kicsit nagyobb sétára,mint a minden napi,rendszeres három séta.A környékünkön sétáltam vele.Mikor elindultunk nagyon húzott.Próbáltam visszafogni de nem nagyon ment,ami azt jelentette,hogy nagyon hívta már a természet lágy öle.Elvégezte a dolgát és utána normálisan jött.És ami az egész séta alatt a legjobb és legörömtelibb dolog volt számomra,hogy elmentünk a Német juhászos ház előtt és a Német juhász jött,mint az őrült megint és ugatott,szaladgált a kerítés mellett jobbra-balra.Mia először ránézett de én rögtön rajtakaptam és szóltam neki,hogy "Mia,gyere!Lábhoz!" és meg se szólalt és rá se nézett a kutyára.Végig így mentünk el a hosszú kerítés mellett.*-* Annyira okos.♥♥ Amúgy gőzöm sincs,hogy miért pikkel annyira arra a kutyára,de a múltkor le sem lehetett állítani Miát.Akkor volt a nagy bepöccenésem és akkor határoztam el,hogy valamit nagyon meg kell változtatni.Na de menjünk tovább,ami miatt volt egy enyhe szívrohamom.Kifordultunk az egyik kis utcából és a másik utca sarkánál állt egy nagy,barna kutya.Először azt hittem,hogy kóbor mert nem láttam rajta nyakörvet meg a gazdáját sem,és gondoltam,hogy majd elmegy meg nem jön oda hozzánk,mert a kóbor kutyáknak annyira nem szokása ez.De erre nem,hogy elindult felénk,egyenesen sprintelt(mondjuk látszott a futásán,hogy nem úgy jön oda,hogy szétszedjen minket,hanem inkább olyan bohókásan,örült,hogy lát egy kutyát) és ahogy közeledett rájöttem,hogy egy nagyobbra nőtt Pitbullról van szó.Kb ekkor volt a 3 másodperces szívmegállás.Aztán hallom,hogy messzebbről fütyül valaki egy nagyot és hívja a kutyát,de az mit sem törődött vele.A srác meg messziről "Bocsi,bocsi." és meg elég érdekes hangon:"Nem bánt?" Erre a srác röhög és mondja,hogy csak játszani akar.Mia is betojt egy kicsit szerintem,plusz meg is ijedt,hogy ilyen hirtelen valaki ott terem előtte,aki kb négyszer nagyobb mint Ő és ráveti magát,hogy játszanak szóval odaszólt a Pitbullna,aki erre továbbszaladt és leszarta a gazdit és ment idegesíteni a kerítésen belül lévő kutyákat.A srác aig tudta megfogni,ott hajkurászta meg ordított neki,hogy menjen oda.Na de amúgy nem volt semmi gond szóval még élünk mindketten.:DD Mia nagyon ügyes volt ezután is,és okosan jött.Szépen,nyugodtan.Nagyon meg vagyok elégedve vele ma(is).♥♥

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése