2013. február 17., vasárnap

Végre jó idő.

Igen,végre jó idő volt a hétvégén.Nagyon örültem neki.*-*
Szombaton felkeltem,felöltöztem és mentem Miával sétálni.Séta után jöhetett kint a labdázás.Annyira jó idő volt,hogy még a kabátot is levettem és csak egy szál pólóban voltam,pedig én nagyon fázós vagyok.Úgyhogy szombaton délelőtt kint voltunk majdnem két órát.Aztán délután 2 körül elmentünk Fidóékhoz.Már a múlthéten és az azelőtti héten is terveztem,de mindkétszer rossz idő volt...
Nagyon aranyosak voltak.Természetesen Mia mindent megevett,ami ehetőt talált.Még szerencse,hogy Fidó nem allergiás arra,hogy Mia kiássa a dugi kajáját,és nem is zavarja,hogy megeszi.Csak engem zavar.:SS
Aztán megbeszéltem Edinával(Fidó gazdijával),hogy majd menjünk el sétálni együtt.Erre már én is gondoltam szóval örülök,hogy megbeszéltük és várom,hogy majd elmenjünk.*-*

Ma is nagyon jó idő volt szóval sokat voltam kint vele,de már nem annyit,mint tegnap,mert ma nem mentünk haverhoz.;DD Igazából szerettem volna elmenni vele sétálni olyan helyre,ahol el tudom engedni(pl.: a Köntösgátra),de elmaradt,sajnos.:SS:) Na de nem baj,mert így is mozgalmas hétvégénk volt és végre jó idő.Reménykedem benne,hogy most már ilyen idő lesz és többet tudunk majd kint lenni.*-*
Imádom azt a kis maki fejét.♥♥

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése