2013. február 5., kedd

Hmm.

Természetesen ma is voltunk sétálni.Petrát kísértük haza,és hát mit ne mondjak..komolyan nem értem.Mikor elindultunk,mint a hülye gyerek..Húzott,ment előre,oldalra, mindenfelé.De ahogy elköszöntünk Petrától és elindultunk visszafelé,mint a kis angyal.Komolyan még a pórázt is elengedhettem volna,akkor is végig láb mellett jött volna.Egy kicsit sem ment előrébb.Tök szabályosan,végig láb mellett.Még a mellettünk elhaladó gyalogosokat se próbálta meg megszaglászni és nem is nézett rájuk + még többször is felnézett rám,hosszabban is.És az a poén,hogy pont mondtam Petrának,hogy a fejemet rá merem tenni arra,hogy haza felé úgy fog jönni,mint a kis angyal.Szóval nem értem,hogy mi volt a gond.Aztán késő délután is voltunk sétálni és akkor se csinálta azt,amit akkor amikor Petrát kísértük haza.Amúgy ma egész nap "feltűnően" jó kutya volt.Nem volt gond vele.♥♥ Habár mostanában már egészen komoly.(Már amennyire egy Beagle az tud lenni.;DD) Tehát szerintem az volt a gond,hogy azt hitte,hogy valami haverhoz megyünk vagy ilyesmi és teljesen bepörgött.De ezen dolgozni fogok az biztos.Mert ez így nagyon gáz...leéget meg úgy tesz,mintha neveletlen kutya lenne,közben pedig TUD normálisan sétálni...
Nézte a "cicát".(tigrist.:DD)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése