2012. december 22., szombat

Póráz nélkül.

Nagyon régen írtam,mert nem túlzottan volt mit megosztani meg igazából annyira nem is értem rá.Inkább kint voltam Miával mint,hogy itt írogassak,de most már remélhetőleg többet fogok tudni írni.:)
Nem történt semmi különös azóta,amióta nem írtam.Sétálgatunk,játszunk,gyakorolgatunk és sorolhatnám.Most a póráz nélküli sétát "tanuljuk".Igazából ezt nem is tanulni kell csak ugye Mia egy bigli,szóval ő különösen szimatolós fajta,ezért elég sokszor elmegy az orra után.Nagyon jól megy neki,mondjuk eddig csak az utcánkban mentünk szabadon,de sajnos a mi utcánk is elég forgalmas.Azt már tudja,hogy az úttestre nem szabad kirohanni,és folyton figyel,soha sem megy nagyon előre,nem akar szem elől téveszteni egy percre sem.:)
Na de leírom,hogy történt az első.Először kivittem az udvarra és ott labdáztunk meg szaladgált amennyit csak akart.Aztán gondoltam egyet.A kiskaput kinyitottam és én előre mentem.Természetesen ő is egyből megindult mire szóltam neki,hogy nem.Egyből megállt.Tudta,hogy nem jöhet ki a kapun.Aztán visszamentem hozzá mondtam,hogy lábhoz és láb mellett kisétált velem a kapun.Nem is érdekelte semmi csak engem figyelt hiába mondtam neki,hogy mehet szaglászni.Mikor jött egy autó akkor szóltam neki,leült és egy helyben maradt.Ha gyalogos jött akkor mindig a másik oldalamra hívtam.Meg se próbált odarohanni a vad idegen emberhez.*-* Végig ott jött láb mellett.Nagyon büszke voltam rá.Aztán már jó ideje sétálgattunk kint mikor végre elkezdett szaglászni.Ekkor megpróbált lemenni az útra,mert az orra vitte és rögtön ordítottam neki,hogy "Nem!" mire rám nézett és szóltam neki,hogy "Hozzám!" és egyből jött,nagy dicséret és jutifalat.Észrevettem,hogy az út másik oldalán áll egy kis furgon.Azt is láttam,hogy mekis kaját esznek,de csak később tűnt fel,hogy le van húzva az ablak de ekkor már Mia is megérezte a mekis kaját és elindult.Hát...nem kicsit ijedtem meg.Még jó,hogy nem jött semmi.Nézte a srácot,aki pont evett és csóvált vagy kettőt hátha kap.Szóltam neki,hogy "Mia!Gyere!".Hallotta is,de azért még próbálkozott a srácnál hátha kap.Szóltam neki még egyszer.Egyből rohant.Megdicsértem.Ezt leszámítva nagyon ügyes volt.
Szóval ilyen volt az első utcai szabadság.Persze volt már szabadon engedve de nem ilyen szűk utcán,ahol minden zavaró dolog van.Még sose mertem elengedni.Lehet,hogy az én hibám,mert ha már kiskorában elkezdem akkor másabb lenne a behívása is meg minden.De ez van,így csináltam.Ilyen az,ha még nem vagy tapasztalt gazdi.De mindent együtt véve nagyon elégedett vagyok azzal,hogy egy ilyen kutyám van.Olyan lökött,mint én.Imádom.♥♥
Ha minden igaz,akkor ma este fele felsétálok vele a főtérre és elvileg jön velünk Zsófi meg Molly is.Meg azon gondolkozok,hogy lehet,hogy haza felé bemegyek vele a Fressnapf-ba,hogy vegyek neki valamit karácsonyra.Na de majd meglátjuk.:)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése