2012. december 28., péntek

Csavargás.

Tegnap előtt elmentünk sétálni.A múltkor találkoztunk egy gazdival,aki mondta,hogy neki is van egy biglije és,hogy itt laknak a Szeges utcán(itt van tőlünk max 5 percre),és mondta,hogy bármikor átmehetünk,hogy játszanak a kutyák.Hát tegnap előtt átmentünk.A másik bigli neve az,hogy Fidó.Annyira szép.*-* És körülbelül egy idősek Miával,csak pár hónappal idősebb Fidó.Mikor megérkeztünk,akkor Mia először inkább körbeszaglászta az udvart.Miután ez megvolt elkezdtek játszani.Nagyon aranyosak voltak.*-* Le akartam videózni meg fényképet is akartam csinálni,de sajnos már későn mentünk és besötétedett és nem látszódott semmi.:SS De legközelebb csinálok fotót meg szerintem videót is.:)
Mia felvett egy botot és elkezdett vele rohangálni.Fidó utána.Mia kitalálta,hogy a szalonnasütő körül rohangál a bottal és vagy hússzor körbeszaladtak körülötte.Csoda,hogy nem szédültek el.Aztán játszottak együtt is.Már mint,hogy "birkóztak".:DD Viszont elkezdett esni az eső egy kicsit.Nagyon örültem neki,mert már anélkül is sár volt és már Mia akkor hót sár volt...nemhogy eső után.-.-"
Aztán Mia talált egy elásott disznócsontot vagy mit,ami meg is volt főzve.Persze,hogy kiásta és alig tudtam elvenni tőle...De ezen kívül jó kislány volt és nagyon jó volt látni egy másik biglivel,aki körülbelül ugyan ilyen bohókás és kedves mint Mia.:)
A gazdikkal is nagyon jót beszélgettünk és megvolt a közös hang,szóval azt hiszem,hogy megvan az új barátja Miának.:) Ráadásul olyan jól lefárasztják egymást.Mia még vacsizni is alig akart felkelni,olyan fáradt volt.:DD♥♥

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése