2012. december 22., szombat

Kivilágított főtér és vásárlás.

Na,gondoltam most rögtön meg is írom,mert most még friss az élmény és tudom,hogy mi hogy történt.:DD
Felmentünk Zsófival és Mollyval a főtérre.Hát Mia teljesen be volt sózva.Amíg Zsófiékra vártunk a lámpánál tök nyugodt volt és le is ült és várt.Viszont ahogy meglátta Mollyt egyből hülye gyerek lett...mint mindig.Úgy örült,mint majom a farkának.Ez okés is,nincs vele bajom,mert persze,had örüljön a legjobb barátnőjének,csak nem olyan kellemes pórázon fogni ilyenkor.Szóval elindultunk.Mikor felértünk akkor odamentünk a szökőkút melletti padokhoz,hogy arra felültetjük őket és csinálunk képet,de nem akart összejönni.Csak olyan képet tudtunk csinálni,ahol vagy csak Molly vagy csak Mia nézett oda.:SS:DD
Közben odajött egy anyuka egy kisgyerekkel meg hozzájuk csatlakozott aztán az apuka a másik gyerekkel.Megsimogatták Mollyt meg minden,aztán elmentek.Eközben ugatott egy kutya és természetesen Miának ugatni kellet.Ezután indultunk,hogy menjünk másfele erre ott volt egy Újfullandi..és nem tudom miért de Mia,mint aki megveszett úgy ugatta.Nem tudom,hogy mi volt a baj,de nagyon nem volt neki szimpatikus...ilyennek még nem is nagyon láttam.Sehogy sem tudtam elterelni a figyelmét...végül csak megnyugodott és lefektettem,rám nézett és megdicsértem.

Csináltunk még utána képeket és tettünk egy kört és elindultunk visszafelé,mert még be akartunk menni a Fressbe.Mikor visszaindultunk mondtam Zsófinak,hogy cseréljünk kutyát.Zsófi máshol ment Miával mint én Mollyval és Molly is Zsófit figyelte,hogy "Úristen itt ne hagyjon." meg Mia is így nézett engem szóval inkább visszacseréltük őket.Baromi cukik voltak.:33:DD Visszafelé meg csináltunk képet a kutyákról a sulinknál is.:DD Végül odaértünk a Fressbe.Persze,hogy csak ilyenkor volt bent két kutya is...soha sincs bent egy se csak most,hogy viszem Miát.Befelé menet ott feküdt az egyik kutya,akinek gallérja is volt és Mia ugye észrevette és kicsit közelebb akart menni,de nem engedtem neki,de a galléros amúgy morgott is egyet.Aztán bementünk.Kiválasztottam,hogy mit veszek neki.Beállunk a pénztárhoz.A galléros kutya ugatott egy kicsit és természetesen Miának muszáj volt válaszolni...most is.Aztán ott ugatott meg nyöszörgött Mia.Bement Zsófi lába közé.Zsófi arrébb ment és ekkor Mia kibujt a nyakörvből...marha jó.Fogom és nem tudtam rátenni,de a mögöttünk lévő csaj jó fej volt és kérdezte,hogy segíthet-e szóval segített megfogni Miát,én meg ráraktam a nyakörvet.A kutya már nem volt ott de Mia még mindig vakkantgatott egyet-egyet...Aztán az előttünk lévő néni mondja,hogy a szatyrában hús van és biztos azért és ott elnézést kért meg hogy teljesen elfelejtette,hogy benne van és,hogy ne haragudjak.Mondani akartam,hogy biztos nem azt ugatta,hanem a kutyát de inkább nem akartam magyarázkodni.Szóval marha jó volt megint a boltos dolog..valahogy ez a dolog sose jön ki jól.Mondjuk nem voltam sokszor boltba Miával de az a pár alkalom mindig gáz volt...Most is égtem egy tök jót...
Viszont most azon agyalok,hogy hogyan tudnám leszoktatni arról,hogy minden sz*rt megugasson.Tudom,hogy bigli és mindig ugat de valamennyire tuti lehetne korrigálni rajta.Néha bejön,hogy el tudom terelni a figyelmét,de az legtöbbször akkor van,amikor még nem vette észre annyira a kutyát vagy épp,hogy észrevette és még nem tudott ugatni.És annyira gáz mikor elkezdi ugatni a másik kutyát.Mindenki ilyen agresszív dögnek nézi ilyenkor...pedig nem az...sőt.Egy csepp agresszió sincs benne.Mindegy,ezen agyalni fogok,hogy hogyan lehetne rajta segíteni.Ezeket leszámítva azért jót sétáltunk,lettek jó képek és Mia lefáradt valamennyire.:)
♥♥.
"Vásároljunk!"
"Mögöttünk egy vízipipa!"
"Gazdiék sulijánál,mert okosak vagyunk.^^"

2 megjegyzés:

  1. jó volt, és Molly sem egy mintakutya. ;DD♥
    Éééés NEM égtél, ne dramatizáld túl. :) Jó kis séta volt és jó képek lettek. ^^
    Ja,és tök király az új kinézet. *-*

    VálaszTörlés
  2. ...:DD♥♥
    de igen.:SS:DD az volt.^^
    köszönöm.^^

    VálaszTörlés