2012. augusztus 2., csütörtök

Nyár.*-*

Na szóval,eddig nem történt velünk sok minden csak a Keletin voltunk a nyaralónkba meg megtanítottam Miának a "Hajol!"-t.Viszont az új és egyben jó hír is,hogy Mia végre belemegy a vízbe és nagyon tetszik neki.*-*



Rengeteget úszik kint,és szinte alig alszik.Még éjszaka se hagy engem aludni.Állandóan csak futkározik meg rohangál megállás nélkül.Szóval ennek köszönhetően sokat fogyott.Most már sokkal vékonyabb lett és sportosabb is.*-*
Zsófi kétszer volt kint.Vagyis egyszer kijött velünk,kutya nélkül két napra,egyszer pedig családdal és Mollyval.Neki is nagyon tetszett a víz.:DD
Érkezés.
Menetre készen...
..és már bent is.;DD
Aztán fürdés után elmentünk sétálni.A séta után pedig megint fürdés és séta.:DD
Nagyon jól érezték magukat,és Mia nagyon örült,hogy Molly is kijött hozzá.Akárcsak én,hogy Zsófiék kijöttek.:DD♥♥ Azóta voltunk már kint egyszer-kétszer a Keletin és Mia akkor is nagyon élvezte.
A végén elfáradva.:)))
 Tegnap átjött Zsófi és Molly. Fuu..olyat játszottak a kutyák.*-* Teljesen be voltak pörögve.A beülős kis faház körül úgy rohangáltak körbe-körbe,hogy felverték a port is.:DD
Nagyon jó volt látni,hogy ennyire jól érzik magukat egymással.Örülök,hogy Miának is van egy ilyen klassz barátnője,mint Molly.
Holnap pedig megyünk Pusztafalura.♥♥*-* Remélem,hogy Mia szófogadó lesz,és nem fog "lejáratni" a sok hülyeségével.
Ja,meg mióta nem írtam volt két bemutató is,amin részt vettünk.Az egyik a Lilla Téri Általános Iskolában a másik pedig Hármashegyaljánál volt.Mindkettőn nagyon ügyes volt Mia és sokat fejlődött az első bemuti óta.*-* Meg nyár elején,az egyik vasárnapot kint töltöttük a kutyasulin,mert újítások voltak/vannak és segítettem én is.Azóta sajnos nem voltam kint meg ugye edzésen sem,úgyhogy most már nagyon hiányzik az agility.:((( De most a hétvégén lesz!*-*

2 megjegyzés:

  1. Köszi, hogy kimehettünk! Nagyon nagyooon jó volt!♥:*
    Mia a szuper csajszi. :DD Én is annyira örülök, hogy Mollynak van egy igazi (legjobb) barátja, akivel így eltud hülyülni. :DDD♥*-*

    VálaszTörlés
  2. Nagyon szívesen!Máskor is gyertek!♥♥*-*
    Az.:DD Igen.Két lökött.:DD♥♥

    VálaszTörlés