2012. augusztus 26., vasárnap

Kennelköhögés,nyaralás

Régen írtam,de most pótolok. Igen,mi is elkaptuk a kennelköhögést Pusztafalun.Szerencsére Mián 2-3 nap alatt átment és nem volt gond.Főleg inkább csak az első éjszaka volt gond vele,de aztán már "csak" simán köhögött.
Szerdán pedig kimentünk a Keletire és pénteken,késő délután jöttünk haza. Nagyon jó volt kint lenni,és azt látni,hogy Mia mennyire imádja.Csakis miatta mentem ki.Azért,hogy Ő jól érezze magát.Talán túlságosan is jól érezte magát..Szerdán nem volt gond vele,csak este.Úgy gondoltam,hogy elviszem sétálni egy kicsit,persze póráz nélkül.Ő úgy gondolta,hogy nagylány már és mehet magának.Előre is szaladt és nem érdekelte,hogy hogyan hívom.Hívtam rendesen,kedvesen,érdekesen de semmi..leszaladt az egyik szomszédunk birtokán,hátra a kis patakhoz,az övárokhoz.Lent pecáztak kis halakra és Mia odament,hogy köszönjön.Oké,itt még nem voltam ideges.Viszont amikor lementem és mondtam neki komolyan,hogy most már elég,akkor csak folytatta tovább.Elszaladt és összeszedett valami ezer éves csontot is és az egyiket megette..na itt telt be a pohár.Már ő is észrevette.Szóval elkezdtem utána menni és mondtam neki,hogy feküdjön le.Elég erőteljesen mondtam szóval itt már tudta,hogy ennyi volt.Lefeküdt, elszégyellte magát és én meg megfogtam és hazavittem.Akkor este ki se mert jönni a helyéről.Ott feküdt "maradban" egész este.
A nagy házőrző.:DD
Aztán csütörtök reggel kiszökött..kétszer is.Soha sem csinált még ilyet sem,pedig eddig is ugyan úgy a farönk volt a kapu aljánál.Szóval mondtam anyának,hogy addig nem megyek ki a Keletire Miával,amíg apa meg nem csinálja.Hegesszen rá valamit vagy bánom is én,hogy mit csinál vele,csak Mia ne tudjon kibújni. És ezek után jött még két új hobbija...Elkezdte felenni a földről a mogyorót,meg a benti kukát állandóan piszkálta. Nem tudom,hogy mi volt vele,de nagyon nagynak érezte magát a három nap alatt.Szóval nem ez volt a legjobb Keletis nyaralásunk.Annyiért megérte kimenni,hogy fürödtünk még egyet utoljára,és Mia nagyon élvezte.Mikor elmentem úszni akkor jött utánam elég sokáig,de mondtam anyának,hogy hívja vissza,mert nem fogja bírni.Szóval voltak jó pillanatok,de rosszak is..legalábbis az én szemszögemből,mert Mia igencsak jól érezte magát.
Fürdésre vár.:DD♥♥

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése