2012. május 5., szombat

Hajrá!

A csütörtöki edzés nagyon jól sikerült szerintem.Mia nagyon ügyes volt csak én bénáztam néha,mert nem tudtam felmérni,hogy hogyan is kéne az akadályhoz továbbmenni.De most már jobban oda fogok figyelni és jobban fel fogom ismerni ezeket a dolgokat,vagyis igyekszem majd.:)))
Van is videó az edzésről mivel elvittem a kamerámat és videóztunk.*-*

Ma pedig bemutatózni voltunk a Tóciban.Annyi kisgyerek volt..fuu az elején még tök cukik voltak de aztán az agyamra mentek...:SS:DD
Eleinte nagyon paráztam,hogy mi lesz,főleg az engedelmes miatt,mert ismerem Miát és tudtam,hogy végig szaglászni fog.(ez így is lett..) Először az egész csapat felment és körbe mentünk. Aztán ültetés,fektetés.Mondanom sem kell,hogy itt is végig szaglászott,de legalább megcsinálta a dolgokat.Ezután jöttek a saját trükkök.Mindenkinek külön ki kellett mennie a kutyájával. Hát itt is hoztuk a formánkat.. Mia kifelé menet végig szaglászott és mikor szóltam neki nem figyelt. De utána sikerült magamra vonni a figyelmét és bemutattunk pár trükköt,habár annyira "paráztam",hogy nem is mutattam be mindet...A lényeg,hogy amiket kértem tőle azokat megcsinálta.*-*
És most jött ezek után az agility pálya. Ezt viszont nagyon szépen megcsinálta és sprintelt végig.*-*
Elsőre nem is volt olyan rossz de azért jó sem volt.. Mindenesetre a lényeg,hogy Mia élvezte meg én is.(de ettől függetlenül azért izgultam..:DD)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése