2012. január 22., vasárnap

Ez van.

Nem tudom mi legyen a cím,ezért írtam azt,hogy "Ez van." Mostanában jó kislány volt,de néha-néha előbújt belőle a kisördög,meg energiabomba volt,de azon segítettem azzal,hogy levittem és lefárasztottam.:)))

Tegnap kora délután átjött Zsófi és Molly.Hát játszottak együtt a kutyák itt nálunk az udvaron,aztán elmentünk sétálni.Alig,hogy elindultunk és elhagytuk az első utcát kiszökött egy kutya és felénk szaladt.Kicsit vicces volt a helyzet így visszagondolva,mert elkezdtem üvölteni,hogy menj innen meg ilyenek...De nem akartam,hogy véletlenül is történjen valami,ezért csináltam azt amit,de az a lényeg hogy nem történt semmi.:DD Jól lefáradt Mia szóval egész végig aludt csak kajálni kelt fel meg egyszer azért,mert ki kellett mennie.
Ma meg nem volt semmi különös.Sokat voltunk ma kint az udvaron,és játszottunk meg gyakorolgattunk.Sajna éjszaka esett egy csomó hó,ami már el is kezdett olvadni,szóval megint minden hót sár lett...-.-":SS De délben még ki tudtuk használni.:DD♥♥ Ja és biztos,hogy mehetünk agilityzni,mert már megbeszéltem anyuékkal.:$$*-* Alig várom!*-* És remélem,hogy Mia is szereti fogja!:)))

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése