2012. január 7., szombat

Vége!

Na ma reggel kellett visszavinni Miát az állatorvoshoz varratszedésre az ivartalanítás után.Hál'Istennek túl vagyunk rajta és minden okés.:)))
Szépen gyógyul a seb,és könnyen ki is jöttek a varratok,csak az egyiknél próbált felkelni az asztalról.Az gondolom fájt neki egy kicsit,de azzal sem volt gond.:)))
Mikor hazajöttünk azután nem sokkal kivittem egy kicsit,és el is engedtem.Úristen azt látni kellett volna.:DD Az az öröm,hogy végre szabad és nincs rajta már gallér sem meg semmi..áá..:DD Szóval elszaladgált magának,amíg én ott egy helyben álltam.Sajnos nem nagyon tudunk kint még játszani,mert neki sem kellene megerőltetnie még magát,engem pedig kedden műtöttek a bölcsességfogammal így nem nagyon vágyok még a futkározásra meg ezekre.=///
Most várunk még kb. egy hetet,hogy még jobban begyógyuljon a seb,aztán megint kezdődik Miának is a pörgős élet.:DDMegyünk majd sétálni meg gyakorolunk és tanulunk új dolgokat is.Addig is,csak Ő fog lent az udvarban szaladgálni én meg majd csak nézem.:)))

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése