2012. február 7., kedd

Havasan.


Nálunk is leesett már a hó a múlthéten,és Mia imádja.♥♥
Annyira örült neki.Kimentünk és egyből beleugrott és akkor kicsit meglepődött,hogy milyen sok is az a hó.:DD De nem zavarta sokáig.Elkezdett benne ugrálni és szaladgálni,de sajnos (vagyis neki sajnos.:DD) hamar elkezdett fázni,így be kellett jönni.De sokat van kint szóval bőven ki tudja használni a havat Ő is.
Most voltunk sétálni is és olyan jó,hogy kihalt az összes utca.Max egyszer-kétszer elmegy egy autó és kész.Ennek nagyon örülök ugyan is így ki tudtuk azt próbálni,hogy elengedem és magamhoz hívom.Persze vittem jutalomfalatot is.Olyan aranyos volt,mindig odajött hozzám.*-* Ennek is nagyon örülök,ugyanis kissé félve engedtem el mivel sok olyan dolgot hallottam,hogy a nagy kutya nekiszaladt a kicsinek és szétszedte...Meg azt hiszem nem is bízok eléggé magamban vagy épp Miában szóval van még hová fejlődnöm.
Most nincs is annyira hideg,habár rendesen felöltöztem meg volt rajtam kesztyű is.:DD Szóval hazaértünk és Mia lefeküdt az ágyamra aludni.Hát igen.. azt hiszem,hogy ezt a meleget és kényelmet nem cserélné el semmiért sem.Ráadásul mostanában sokkal kajásabb.Valószínű a tél beállta miatt,habár Ő bent lakik a lakásban attól még az ösztönei vezérlik.De hát Ő mikor nem kajás??:DD Ezen kívül állandóan elvárja,hogy csak vele foglalkozzak/foglalkozzunk.
"Velem foglalkozz!!*-*"
Ma is "tanultam" de nem nagyon tudtam,mert állandóan rám nézett,rám ugrott és ugatott,hogy inkább vele játsszak és menjek ki vele.:DD Nem tudtam neki ellenállni,pláne hogy ugye pont "tanulásról" volt szó,szóval kimentünk és aztán ugye elmentünk sétálni.:)))
És rájöttem,hogy hiába ilyen rossz,és "néha" neveletlenül viselkedik nem tudnám nélküle elképzelni az életem.Azt hiszem túl unalmas lenne,na meg esténként egyedül kéne aludnom és nem lenne aki melegítene.:DD
Szeretem ezt a kis dinkát!♥♥*-*

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése