2011. augusztus 28., vasárnap

Úszás!

Régen írtam már,de most bepótolom.
Pénteken délben kimentünk a Keletire,ahol ugye a nyaralónk is van és ahogy megérkeztünk kb egy fél óra telt el és kimentünk a stégre,hogy fürödjünk.Mia eleinte le se akart jönni a stégre,aztán párizsival lejött és ott is marad ülve,persze fogni kellett hogy el ne szaladjon.Amikor bementem a vízbe ott nyüszített,ugatott és "futkározott" jobbra-balra,hogy mit is csináljon most,próbált belejönni is,de csak a nádasba csúszott bele egy kicsit,de kitolatott onnan.Aztán ugye megpróbáltuk ölbe de úgy is félt,és csak ki akart menni a vízből.Beúsztam és akkor tesóm elengedte a lépcsőnél,és Mia odaúszott hozzám.*-* El sem hittem,hogy odaúszott.Annyira boldog voltam.Persze a fejemre mászott,adott egy puszit is,aztán megfordult és kiúszott.Már csak azért sem hittem el,mert ugye Ő utálja a vizet,és nem is tudta,hogy most mit is kellene igazából csinálnia,de csak kitalálta.:)))
Késő délután mikor kint voltunk a kertben és játszottunk jött egy Magyar Vizsla az úton,Mia persze megugatta,de akkor észrevettem,hogy Julika néni az,és egy kisgyerek az anyukájával.Kimentünk az útra és ott játszottak Lukával.Luka persze belement a nádasba és teljesen iszapos lett,és úgy szaladgált össze-vissza Miát is összecsapva meg minket is.:DD
Másnap,szombaton délután kijöttek Éva néniék is,és akkor is fürödtünk és Mia akkor is utánam úszott.Már úgy csináltam,hogy egy olyan kb. 2 méterre voltam a lépcsőtől és ahogy Mia haladt felém én hátrébb úsztam és Ő jött.Aztán mikor odaért hozzám "köszönt" és úszott is vissza.Este pedig szalonnát sütöttünk,de Mia annyira el volt fáradva,hogy ott aludt kint a pad mellett.Ma délelőtt még úsztunk egyet,és késő délután értünk haza.Mia azóta alszik,nem hiába hosszú volt neki a hétvége egész nap kint szaladgált.:)))
Hát ez a pár nap.Bejött értem úgy,hogy nem szereti a vizet,és legyőzte a félelmét,csak azért hogy engem megmentsen.Egyetlen ember sem ilyen önzetlen és odaadó mint egy kutya.
Hihetetlen!♥♥*-*
Itt van egy-két mai kép a fürdés után.:)))







Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése