2011. augusztus 31., szerda

A nyár utolsó napjai.

Hétfőn és kedden nem történt semmi extra.Hétfőn inkább aludt Mia,de itt volt unokatesóm a két fiával így Mia inkább velünk jött ki az udvarra,mint hogy aludjon idebent...Hiába hagytam bent amikor aludt,mert két perc múlva felkelt és látta,hogy sehol sem vagyok/vagyunk elkezdett anyáéknak sírni meg nyafogni,hogy ki akar jönni hozzánk.:D Délután elmentek uncsimék,és akkor Mia benyomta a szunyát.Elég sokáig aludt,aztán már csak egyszer kellett kimenni vele játszani egy nagyot és vacsora,aztán alvás.:)))
Tegnap nem történt semmi,csak annyi,hogy nem fogadott szót..kint voltunk játszottunk,és mikor előre mentünk,akkor megjöttek azok akik az egyik garázst megvették és Mia természetesen ment le velük a garázshoz,hiába szóltam rá,és hiába kezdtem el futni az ellenkező irányba,úgy mintha játszani akarnék vele.Szóval ezért kiakadtam rá,egyből bejöttünk és nem néztem rá,nem szóltam hozzá...Tudta,hogy rosszat csinált...
Ma meg délután Zsófi és Molly átjön hozzánk,hogy a kutyák játszanak egye,mi meg beszélgessünk...habár most már majdnem minden nap látni fogjuk egymást és boldogítani,mert suli lesz holnaptól...:SS:DD Ennyi volt Miának a jó világ,már nem leszek vele majdnem egész nap...Tiszta szigor jön neki..:DD

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése