2011. augusztus 16., kedd

Behívás.

Mint ahogy a cím is jelzi a mai napon elmentünk behívást gyakorolni,és Zsófi is velünk tartott.:))
Azt hittem rosszabb lesz,de Mia nagyon ügyes volt,és szinte nem is ment el tőlünk túl messze.Egyszer ment el messzebb,és ekkor ki is használtuk az alkalmat és elbújtunk Zsófival,aztán kiabáltam egyet,hogy "Mia!" és Mia hátranézett és sprintelt vissza mint egy őrült.Ekkor is nagy dicséretet kapott és persze jutalomfalaltot.*-*
Aztán továbbmentünk és a pataknál ült két lány és odament hozzájuk,de ekkor szóltam neki,hogy jöjjön oda hozzám és mikor másodjára szóltam neki akkor ott hagyta őket és hozzám szaladt.Megint dicséret és jutalom.:)))
Szóval örültem,hogy szót fogad és figyel rám,csak azt nem értem,hogy akkor itthon miért nem fogad szót kint a kertben.=// Na mindegy ezt is gyakoroljuk még itthon is és máshol is.:))) Nagyon boldog vagyok,hogy ilyen ügyes volt,és annak is hogy Zsófi elkísért,innen is szeretném megköszönni neki.:)))*-* Ja és el ne felejtsem,hogy vannak képek is!(Képeket is köszönöm Zsófi!!:DD)






2 megjegyzés: