2013. július 30., kedd

Nyár.

Nagyon régen írtam,de sajnos eléggé elfoglalt voltam,úgyhogy nem nagyon történt pocakkal semmi,egészen a múlthét elejéig.:)

Pont egy hete átjöttek Fidokáék,mert már velük is nagyon régen találkoztunk és nagyon örültek egymásnak.Futkároztak,mint az őrültek,alig lehetett róluk normális képet csinálni.:S:D
Ma meg végre lehűlt egy kicsit a levegő,és ezt mi,ki is használtuk. Mivel Zsófiék visszajöttek a nyaralásból,ezért írtam neki gyorsan reggel,hogy nem lenne-e kedve sétálni egyet a dögökkel.Neki is ez jutott eszébe,a hűvösebb idő láttán,szóval délután 2 körül elmentünk a Köntösgátra.:) Mikor elindultunk tök hűvös volt,meg nem sütött a nap,de mire odaértünk egyből kisütött és nagyon meleg lett...:S Ez a mi formánk. Mia nagyon ügyes volt,csak néha úgy tűnt,hogy eszik valamit,de amikor odamentem hozzá semmi se volt ott,szóval arra jutottam,hogy csak a levágott füvet eszi. Zsófi hozta a két frisbeejét és kérdezte,hogy kipróbáljuk-e.Gondoltam megér egy próbát,és ááá..*-* Úgy megtetszett,hogy most azon kattogok,hogy kell nekünk is.;D Régebben is kaptunk kölcsönbe már korongot,de akkor nem érdekelt ennyire,vagy csak nem fogott meg úgy,mint most. Szóval most szerintem beruházok egyre és hajrá! Ha csak hobbi szinten is,de szerintem űzni fogjuk,mert Mia szeret ugrálni,meg elkapni dolgokat,a labdájából kiindulva.;DD

Na,de jöjjenek a képek:














2 megjegyzés: