2013. május 6., hétfő

Megint kimaradt a tavasz.

Igen...sajnos megint kimaradt a tavasz.A hideg,nagy hó után,egyből jött a 25-30 fok.Sajnos mostanában nem nagyon volt időm/lesz időm blogot írni.Szóval most,hogy eszembe jutott és egy kicsit rá is érek,gondoltam írok egyet.:) Igazából nem történt olyan sok minden.Egyre ügyesebb és sokat változott.Türelmesebb lett,nem kapkod annyira,megértőbb,alkalmazkodóbb és megérti,ha azt mondom neki,hogy nem.Most már a nem,az nem.Nincs vita! A sétákon meg sokkal szófogadóbb,nem húz már úgy,mint eddig és nem is ugatja a szembejövő kutyát azért,hogy odamenjünk.Két kutya van,akiknek ugat.Az egyik nem az Ő hibája.Ha találkozunk a volt osztálytársam kutyájával,akkor az egyből elkezd ugatni meg rángatni.(Foxi és szuka) A múltkor sikerült elterelni Mia figyelmét egy rövid ideig,de amikor elhaladtak mellettünk,akkor utánuk nézett és azért böffentett egyet-kettőt.A másik kutya pedig egy vakvezető/mentőkutya.Szerintem azért idegesíti Miát,mert nem figyel rá.(mondjuk vele nagyon ritkán találkozunk) De ezek mellett nagyon büszke vagyok rá!♥♥
Voltunk néhány nagyobb sétán itt a környéken,de nem sok időm van mostanában,így inkább rövidebb séták vannak és itthon labdázás,gyakorlás,futkározás.Gondolkoztam már rajta,hogy milyen új trükköt kéne majd tanulni,ha végre lesz időm és igazából azon is gondolkoztam,hogy valahogy megtanítom neki becsukni az ajtót.:DD Ez az ötlet úgy jött,hogy amikor filmet vagy sorozatot nézek,akkor rendszerint ki-be járkál maki,és mindig fel kell állnom bezárni az ajtót.(Tudom,tudom..szörnyű dolog..:SS:DDD) De még nem tudom.Majd agyalok ezen,ha végre eljutok oda.:) Nem tudom mit tudnék még írni..A múltkor még tudtam,hogy mit akarok írni,de már elfelejtettem.:SS Ja,hogy valami rosszat is írjak pénteken este kihányta az egész vacsiját..eddig is tudtam,hogy nagyon gyorsan eszik és mohón,de azt nem hittem,hogy meg se rágja...most ez is kiderült.De szerencsére jól van.Tehát valószínű,hogy azért volt,mert most tényleg nagyon gyorsan behabzsolta és nem is rágta meg.Úgyhogy most még jobban figyelek erre is,habár eddig is nagyon figyeltem,mert sose evett lassan...sajnos.
Hozok egy-két képet az elmúlt napokról,hetekről.:)






Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése