2011. szeptember 17., szombat

Barátok.♥

Első este itthon.Soha sem felejtem el.Olyan kis dundi volt.♥♥*-*
Ma elmentünk sétálni a csarnokhoz a két Zsófival,Mollyval és Mayával.Mikor mentem Miával Zsófihoz,hogy onnan menjünk együtt,akkor odafele Mia még aránylag jól is jött az elején,de utána...fuu...nagyon felhúzott.Persze volt,hogy normálisan jött de aztán össze-vissza,előttem-mögöttem meg minden egyes méter után megállt és ott szaglászott 5 percig.Nem lehetett elhívni és elhúzni sem...Ez azért van,mert ugye mióta suli van anyu elviszi sétálni,hogy lefárassza és Ő hagyja,hogy szaglásszon meg menjen az orra után,én meg nem...és így nem értette Mia,hogy most mi van.Szóval mikor hazajöttünk megbeszéltem anyával a dolgot,és nem fogja elvinni..Amúgy sem szeretem,ha valaki más elviszi sétálni.Az én kutyám,én sétáltatom.:)))utána még hátul a pataknál is rendesen felhúzott a kis dilis.Nagyon mérges voltam rá...De ezeken kívül azért volt persze más is.Például elvette Maya sípolós csirkéjét...Annyira tetszett neki.Na majd veszek neki egy olyat.:DD Futkározott is,és élvezte a kutyatársaságot.Ami pedig a leglényegesebb,hogy le lett vezetve az energiája is.Megkapta a vacsoráját,aztán le kellett menni az udvarra,és már olyan 8 óra körül lefeküdt aludni a kis drága.*-* Ja és meg is fürdettem,de most csak sima vízbe.Mondjuk régen volt már samponnal megmosva,de most úgy sem büdös meg semmi,csak poros volt egy kicsit,aztán megfürdetni csak könnyebb volt.:)))
Na szóval a mai nap így telt.Remélem,hogy hamar vissza tudom "szoktatni" a normális sétára és nem lesz ezzel semmi gond.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése