2011. szeptember 16., péntek

Az új nyakörv.

A mai nap folyamán átmentünk a Fressnapf-ba,hogy vegyünk egy új nyakörvet Miának,mert a réginek a eltört az a csatja,ahol állítani lehet...Egy szép világos színű bőr nyakörvet kapott.*-* Persze voltak fennakadások...Ugye bementünk a boltba és egyből mentünk a nyakörvekhez.Én néztem a nyakörveket de Mia nem bírt egy helyben ülni,mert ugye annyi fajta szag volt bent meg különböző hangok,dolgok amikre figyelt...Szóval nehézkesen ment a nyakörvnézés és a próbálás is,és mikor végre meglett a jó nyakörv,akkor odamentünk a pénztárhoz és ugye mondta anya,hogy vissza lehet-e hozni,ha nem lenne jó.Erre a nőci aki a pénztáros volt beszólt,hogy itt a kutya miért nem raktuk rá...Mondtuk,hogy felpróbáltuk de nem tudtuk nyugodtan mert már a kutya is türelmetlen volt...Erre elkezdi mondani,hogy miért nem tanítom meg rendesen sétálni...Bazd mit vár egy fél éves Beagletől aki imádja a hasát,és ott egy csomó kaja..?? Mondtam is neki,hogy tud sétálni csak annyi szag van itt...és akk ránézett Miára azt mondja,hogy pf...Beagle..haha...Az a szerencséje,hogy én ezt nem hallottam csak utólag mondta anya...ha ott helyben hallom tuti beverem a fejét...így is nagyon ideges voltam...meg is kapta a magáét...Na de mindegy..az ilyenek miért dolgoznak állatkereskedésbe...-.-"...
Az a lényeg,hogy meg van az új nyakörv(de többet tuti,hogy nem veszek ott semmit...-.-"),és jó nem tud kibújni belőle,habár elég érdekes a bőr nyakörv a textil pórázzal...:DD...De majd egy jó pórázt is veszek neki,de most még jó lesz egy darabig ez a narancssárga úgy sincs baja...:))) 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése