2011. november 10., csütörtök

Rosszcsont...


A héten volt egy-két olyan nap,hogy kimaradt a séta,de amúgy Mia már nagyon jól halad.Most már próbál rám figyelni,ha szólok neki akkor jön,habár néha meg kell kicsit húzni.Szóval fejlődünk.:)))
Holnap vagy a hétvégén tanítani szeretnék majd neki pár új dolog.Remélem,hogy nem fog elmaradni semmi miatt...Igyekszem nagyon,csak néha sok olyan dolog jön közbe hogy azok miatt nem tudom megcsinálni azt amit elterveztem...=///.. De most sikerülni fog,és semmi sem jöhet közbe.*-*
A séták ugyan elmaradtak,de ma is voltunk kint egy kicsit játszani.Ma csak labdáztunk,és ugye az abból áll,hogy eldobom neki,és Ő meg utána szalad felkapja és incselkedik velem.:DD.. Jó volt addig amíg fel nem idegesített,megint.Ugye úgy játszunk,hogy a pórázt leveszem róla,és persze most mikor elvégezte a dolgát kinyílt a kiskapu,mert jött valaki és Ő már szalad is...Szólok neki,hogy Mia "Ide gyere!" de hát csak megállt és rám nézett...Aztán ugye megyek felé,hogy pórázra kössem erre elszaladt...aztán mikor látta,hogy mérges vagyok rá és megint rászóltam akkor lapítva közelített felém,de amikor meg akartam fogni a nyakörvét azt hitte,hogy játszani akarok vele szóval elszaladt.. Utána már látta,hogy tényleg kihúzta a gyufát és egy szó nélkül jött utánam,nem is kellett neki szólnom...Természetesen egyből befelé indultam...kinyitottam a kódos ajtót,és ugyan úgy egy szó nélkül bement előttem és felszaladt a lépcsőn,ott pedig csóválta a farkát és nézett rám,hogy ne haragudjak rá.Nem szóltam hozzá,mert ugye nem fogadott szót,de aztán egy idő múlva mikor idebent hozzám jött akkor megsimogattam a fejét,ebből megtudta hogy nem haragszok már rá,de többet ilyet ne csináljon.Utána már csak a vacsi volt hátra.Adtam neki,megette majd levittem,és most már alszik.Szóval a mai nap így telt.
Olyan rossz,hogy korán sötétedik..alig lehet kint játszani meg tanulgatni vele,mert már 5 órakor sötét van...Sőt már hideg is...:SS

2 megjegyzés:

  1. Figyu, szerintem ha szólsz neki és meg is áll, akkor ne felé menj, hanem pont háttal neki és hidd el, hogy szaladni fog utánad. ;)
    u.i.: bocsi, hogy ma mégsem tudunk átmenni.. :/♥

    VálaszTörlés
  2. Tudom,de rá akartam tenni a pórázt,és nem is azzal volt a baj,hogy más után ment,hanem azzal hogy azt hitte hogy játszok vele és ezért nem tudtam rátenni a pórázt,mert ugye elszaladt direkt..De ma viszont nagyon ügyes volt.*-*
    Semmi baj,majd átjöttök máskor.♥♥;)))

    VálaszTörlés