2011. október 17., hétfő

Szerelmem.♥♥*-*

Pénteken végül nem sikerült Mollyval átjönnie Zsófinak,mert Molly ki volt kötve mivel csinálják a kerítést.Próbáltuk úgymond Mollyt "kiszabadítani" de nem sikerült..gyengék vagyunk..:DD
De Zsófi átjött és játszottunk Miával.Kicsit lefárasztottuk,csak elég hideg volt sajnos..:SS..Na majd bepótoljuk valamikor,és akkor már lesz hancúrparty is.:DD

Szombaton egyedül volt itthon,mert oda voltunk tesóm szalagtűzőjén.Kapott egy nagy darab csontot,amit ugye rághat.Azt hittem,hogy lesz valami mikor hazajövünk pl: bent végzik el a dolgát vagy megrág valamit(habár azt eddig sem csinálta).Alig vártam,hogy hazaérjünk mert kíváncsi voltam,hogy mit alkotott.Bejövök de Hál'Istennek semmit sem csinált,és úgy örült nekem,hogy ááá...*-* Imádom azt a hülye fejét.Tegnap is nagyon jó kislány volt,csak délután ugatott egy kicsit és tegnap én nem voltam valami jó formában szóval egy kicsit mérges voltam rá...pedig nem volt rossz..és emiatt bűntudatom is van...=///..De ma mikor hazajöttem úgy örült nekem meg én is neki.*-* Rögtön mentünk játszani hátra az udvarba,mert anya pont akkor hozta le,mert tudta hogy jövök haza...a kis dilis is úgy várt.Hát ezek az élet apró örömei...♥♥:)))

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése